Дозвольте представити вам нашу багатомовну команду, яка може допомогти вам у режимі онлайн в організації вашого бізнесу. Наша компанія до ваших послуг і наша головна мета - це зробити вашу роботу максимально продуктивною і приємною. Ми гарантуємо індивідуальний підхід, щоб задовольнити ваші потреби. Ми можемо стати вашим партнером по всіх аутсорсингових послугах та послугах контакт-центру в будь-якій частині світу. Наші послуги поза конкуренцією і ми пропонуємо найкраще співвідношення ціни і якості завдяки нашим сучасним технологіям.

Заснований у 2005 році CallTech надає високоякісні аутсорсингові послуги з індивідуальним підходом до кожного окремого клієнта. Наші клієнти отримують можливість прискорити їхній ріст і розширювати свій асортимент продуктів та послуг далеко за межі своїх внутрішніх можливостей, збільшуючи тим самим конкурентну перевагу на ринку. На сьогоднішній день CallTech International - це аутсорсинговий кол-центр, що швидко розвивається. Протягом багатьох років CallTech співпрацює з десятками добре відомих компаній по всьому світу, надаючи їм широкий спектр аутсорсингових послуг контакт-центру. Наш акцент на сучасних технологіях допомагає нам розвивати висококваліфікованих працівників, які працюють на успіх наших клієнтів. Їхній виликий досвід, освіта і вміння створюють глибоку колективну базу знань і таланту. Успіх CallTech у прагненні до найвищого рівня аутсорсингових послуг. Наші високопрофесійні співробітники, більшість з яких володіє від трьох до шести іноземних мов і має вищу освіту, гарантують високоякісне вирішення найскладніших завдань.

Технологія

Завдяки нашим високоякісним інноваційним технологіям Call Tech може запропонувати Вам одну з найнижчих цін на аутсорсинговому ринку. Незважаючи на низьку ціну, ми можемо надати нашим клієнтам високу якість послуг.

Ідеологія

Наша основна мета - зробити Ваш бізнес настільки продуктивним і приємним, наскільки це можливо. Ми гарантуємо індивідуальний персональний підхід спрямований на ваші потреби, високу якість послуг, строгий контроль над кожним замовленням.

Стратегія

Наша мета - побудувати довгострокові ділові відносини з нашими клієнтами за допомогою маркетингових інновацій, прекрасного сервісу, підтримки клієнтів, високої якості і гарантії наших послуг.

Чому CallTech?

У сьогоднішніх важких економічних умовах компанії шукають можливості скорочення витрат, при цьому не втрачаючи якості роботи.

  • Майже всі оператори мають вищу освіту
  • Всі оператори знають від 3 до 6 іноземних мов
  • Більшість з наших операторів має досвід роботи чи навчання в західних країнах
  • Є можливість запропонувати послуги рідною мовою для більшості європейських мов
  • Європейський менталітет
  • Нижча ціна в порівнянні з іншими кол-центрами Східної Європи
  • Якісна та надійна інфраструктура зв'язку (інтернет, телефонна система, енергопостачання тощо)
  • Легкий доступ до професійної робочої сили - швидка підготовка до початку проекту
  • Зручна часова зона для будь-якого європейського проекту

Відгуки клієнтів:

Я підтверджую, що ми працювали і продовжуємо працювати з CallTech з 2007 року, протягом всього цього часу вони надавали величезну підтримку нашому бізнесу у сфері збільшення прибутків і підтримки клієнтів. Їхня робота стала великим фактором в успіху нашої асоціації, допомагаючи нам залучити багато нових клієнтів, для того, щоб виконати цілі і завдання нашої некомерційної організації. Я можу з упевненістю рекомендувати CallTech як солідний і надійний кол-центр, а також експерта у своїй галузі.

Ми працюємо з CallTech з 2006 року. З тих пір вони проводять численні телефонні опитування та маркетингові дослідження в Європі і в інших країнах (Мексика, Південна Африка). Ми дуже задоволені гнучкістю CallTech і якістю отриманих результатів. CallTech довів протягом останніх років, що є надійним партнером для міжнародних досліджень.

Я підтверджую що працюю з CallTech з травня 2007 року, протягом цього часу вони надавали моєму бізнесу бездоганну підтримку в сфері листування через смс та адміністративної роботи. Протягом цього часу персонал CallTech був дуже корисним і пунктуальним, надаючи нам відмінний сервіс. Я можу настійно рекомендувати CallTech як професійну і надійну аутсорсингову компанію (кол-центр).